Bezkompromisu hibrīda tehnoloģija
Pateicoties Dual-Tech Hybrid sistēmai, ātrumā līdz 100 km/h ar Torres Hybrid bieži var braukt 100% elektriskā režīmā. Inteliģenta līdzdarbība starp 1,5 litru benzīna dzinēju, elektromotoru un e-DHT transmisiju. Torres Hybrid ir elektriskais stūres pastiprinātājs.
![]() |
Jaunas paaudzes automātiskā e-DHT transmisijaTorres Hybrid automātiski ieslēdz piemērotāko no deviņiem dažādiem hibrīda režīmiem atkarībā no vadītāja komandām attiecīgajā brīdī, piemēram, akseleratora pedāļa lietošanas, un nepieciešamā griezes momenta. Tas nodrošina vienmērīgu braukšanu, kontrolētu degvielas patēriņu un izcilu braukšanas komfortu. |
![]() |
Reģeneratīvās bremzēšanas sistēmaTehnoloģija, kas uzlādē augstsprieguma akumulatoru, pārveidojot palēnināšanās laikā uzkrāto enerģiju elektroenerģijā. Tas notiek, gan noņemot kāju no akseleratora pedāļa, gan vienkārši nospiežot bremzes. |
![]() |
Bremzes un balstiekārtaBremzes: ventilējami diski (priekšā), diski (aizmugurē) Balstiekārta: Makfersona statņi (priekšā), daudzsviru (aizmugurē) |
Piekabes vilkšana
Ja piekabe braukšanas laikā sāk svārstīties un apdraud stūrēšanu un virziena stabilitāti, piekabes šūpošanās kontroles funkcija palīdz vadītājam atgūt kontroli šādā satraucošā situācijā. 1300 kg pieļaujamā masa piekabei ar bremzēm, 500 kg piekabei bez bremzēm.