Ceļš pretī brīvībai ir aizraujošs

Izbaudiet aizraujošas sajūtas. Pilnpiedziņas sistēma optimāli sadala jaudu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem atkarībā no ceļa un braukšanas apstākļiem, nodrošinot maksimālu saķeri un drošību. Dzinējs ir kļuvis jaudīgāks un aprīkots ar jaunu un efektīvāku turbokompresoru, kas uzlabo degvielas ekonomiju un paātrinājumu.

 

 

E-XDI 220 dīzeļa dzinējs

Maksimālā jauda: 202 ZS (148,6 kW) pie 3800 apgr./min.
Maksimālais griezes moments: 441 Nm ar automātisko transmisiju un 400 Nm ar manuālo transmisiju.
Dzinējs: 2157 cm3.

 

 

Bloķējams diferenciālis

Dubļos vai sniegā kāds no riteņiem var izbuksēt vai atrauties no zemes. Šādā situācijā, pateicoties bloķējamajam diferenciālim, abi vienas ass riteņi griežas vienādi, ļaujot automobilim atjaunot saķeri. Bloķējamā diferenciāļa sistēma ietilpst katra Musso standarta aprīkojumā.

 


 

Maksimālā velkamās piekabes masa: 3000 kg

Atkarībā no modeļa versijas un transmisijas veida Musso var vilkt līdz 2600–3000 kg smagu piekabi ar bremzēm.

Maksimālais piekabes svars bez bremzēm ir 750 kg. Musso klīrenss ir 215 mm, bet Musso Grand – 220 mm. Musso ir iespaidīgs pagrieziena rādiuss – tikai 5,91 m.
 

Aizmugures balstiekārta

Musso piecu sviru aizmugures balstiekārta. Tiltu ar virsbūvi savieno 5 sviras un spirālatsperes. Tas ir vienīgais vidēja izmēra pikaps, kas piedāvā spirālatsperu balstiekārtu un nodrošina ērtu braukšanu pat uz nelīdzena seguma. Šāda sistēma ir piemērotāka lietošanai bezceļos un sniedz vieglajam automobilim līdzvērtīgu komfortu, braucot ar mazāku kravas daudzumu.

Musso Grand ir lokšņu atsperu aizmugures balstiekārta. Tā nodrošina komfortablas gaitas īpašības un izcilu vadāmību, pat vedot smagas kravas.